Strona internetowa wizytówką Twojej firmy

W XXI wieku prowadzenie swojej firmy wiąże się z koniecznością prowadzenia efektywnych działań marketingowych w Internecie. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, kilkuosobową firmę czy prężnie działające przedsiębiorstwo, powinieneś zadbać o swój wizerunek i widoczność w sieci. Jak to zrobić? Sprawdź!

Strona dopasowana do Twojej działalności

Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Nie inaczej jest w przypadku stron internetowych. Każda osoba odwiedzająca witrynę Twojej firmy jest potencjalnym klientem, którego należy zainteresować ofertą.

Strona www powinna być przede wszystkim przejrzysta, dobrze zorganizowana i spójna z identyfikacją wizualną marki. Na stronie powinny znajdować się istotne dla konsumentów informacje dokładnie przedstawiające usługę czy produkt. Zwracaj uwagę na stosowane w tekstach tytuły i śródtytuły – jak mówią badania, 50% internautów zwraca uwagę wyłącznie na nagłówki. Jeśli będą one niewłaściwie sformułowane lub nudne, właściwy tekst nie trafi do większości odbiorców. Doskonałym sposobem na budowanie eksperckiego wizerunku w swojej branży jest rzetelne prowadzenie bloga.

Hosting stron www – wybierz mądrze

To, czy dana strona będzie spełniała swoją rolę, zależy nie tylko od jej zawartości, ale również hostingu. Hosting stron www określić można jako usługę utrzymania i przechowywania na serwerze wszystkich danych znajdujących się na stronie internetowej. Jeśli chcesz, żeby strona szybko działała, była wolna od nadmiaru natrętnych reklam i była odpowiednio zabezpieczona, zrezygnuj z darmowego hostingu. Podczas wybierania usług hostingowych zwróć uwagę przede wszystkim na szybkość działania, zgodność z RODO, limit powierzchni dyskowej i transferu, częstotliwość tworzenia kopii zapasowych oraz wsparcie techniczne.

Post a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*