Przydatne gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe stanowią nadal jeden z chętniej wykorzystywanych materiałów przez firmy o zróżnicowanym zasięgu. Zmienia się ich forma, funkcjonalność. Szeroki wachlarz różnorodnych produktów sprawia jednak, że każda firma bez problemu wybierze coś dla siebie. Managerowie od wizerunku i PR głowią się, jak sprawić, aby produkt marketingowy był nie tylko przydatny, ale jednocześnie dawał wizję filozofii marki. W tym celu wykorzystywane są zróżnicowane materiały i technologie, a firmy prześcigają się w pomysłach.

Wśród najchętniej wykorzystywanych materiałów wymienia się kalendarze, notatniki, teczki, ale też torby reklamowe z nadrukiem, zestawy ołówków, kredek, materiały biurowe. Wszelkie produkty wykonywane są przy pomocy doświadczonych agencji reklamowych oraz firm zajmujących się PR. Wśród materiałów reklamowych znajdziemy też te, które naprawdę mogą zaskoczyć. Skupmy się jednak na tych klasycznych, znanych wszystkim.

Z czego mogą być wykonywane torby reklamowe?

Obecnie torby reklamowe wykonywane są z różnorodnych materiałów, zasada jest jednak jedna: torba ma być wytrzymała na tyle, aby w jej wnętrzu można było przechowywać i przenosić przynajmniej materiały papierowe (foldery, ulotki, katalogi). Najczęściej torebki reklamowe wykonywane są z plastiku. To uniwersalny materiał, który zapewnia przede wszystkim wysoką trwałość produktu. O ile torba nie zostanie rozerwana przez przedmiot ostry – będzie mogła być wykorzystywana przez wiele miesięcy. Plastikowe torby reklamowe zaprzeczają jednak filozofii dbania o naturalne środowisko – tego rodzaju produkt rozkłada się bardzo długo. Warto wiedzieć, że podlega jednak recyklingowi (wystarczy umieścić go w pojemnikach na śmieci z napisem plastik).

Torby reklamowe z nadrukiem wykonane z papieru to nie nowość, jednak ze względu na duży nacisk na ochronę środowiska są one coraz modniejsze. Torby papierowe, najczęściej pochodzące z recyklingu, mogą mieć zróżnicowane kolory, a to, co świadczy o indywidualnym podejściu do klienta, to np. pieczątki wykonywane ręcznie na ich ściankach. Torby papierowe są biodegradowalne, doskonale wyglądają i świadczą o ekologicznym podejściu marki.

Co poza torbami?

Wiele firm stawia na innowacyjność. Nowoczesne technologie wykorzystywane do tworzenia materiałów reklamowych nie zaskakują, jednak ich obecność świadczy o samej firmie. Dzięki temu możliwe jest dodatkowe budowanie własnego wizerunku.

Comments are closed.