Obsługa hotelu – niezbędny personel

Osoby często przebywające w hotelach rzadko kiedy zastanawiają się, jak wielka grupa ludzi pracuje na ich komfort oraz wygodę. Warto przyjrzeć się tej rzeszy osób, aby lepiej zrozumieć, jak ciekawym mikrokosmosem jest hotel.
W pierwszej kolejności, rezerwując pokój hotelowy, kontaktujemy się mailowo lub telefonicznie z obsługą recepcji. Osoby pracujące w tym miejscu powinny posiadać wiele empatii, umiejętność rozmawiania w przynajmniej jednym języku obcym. Recepcjonista to również pierwsza osoba, którą widzi gość hotelu. To oznacza, że jest także wizytówką hotelu. W dalszej kolejności gość hotelowy styka się z obsługą hotelową. Kluczem do doskonałego serwisu pokoju jest niewidoczność osób sprzątających. Sprzątanie najczęściej ma miejsce podczas godzin pracy gościa hotelowego. Obsługa pokojów hotelowych polega na zmianie ręczników, odkurzaniu.

Smaczne jedzenie dla gości

Nie bez znaczenia są umiejętności hotelowego kucharza. Jakość jedzenia bardzo wpływa na naszą ocenę samego hotelu i jakości obsługi. Jedzenie jest istotne tak samo jak obsługa w restauracji. Kelnerzy powinni być uśmiechnięci i pomocni, a ich obecność powinna być praktycznie niezauważalna. Wiele hoteli posiada również własnych kierowców. Osoby te powinny być profesjonalistami w swoim zawodzie.
Personel jest szczególnie ważny kiedy hotel posiada profil konferencyjny. Hotele konferencyjne przyjmują duże ilości gości za jednym razem, dlatego skoordynowana praca personelu jest niezbędna do prawidłowej obsługi wszelkich szkoleń, eventów, konferencji. Podczas organizacji konferencji najwięcej do zrobienia mają oczywiście kelnerzy oraz kucharze.
Szukasz dobrego hotelu konferencyjnego? Sprawdź – sale konferencyjne okolice Warszawy!

Comments are closed.